מנהלת תוכניות של ערוץ עשר בכנס במכללה האקדמית נתניה: 100 אלף כבר ביקשו להשתתף בעונה הבאה של הישרדות"
כמאה אלף איש כבר הביעו את רצונם להשתתף בעונה השנייה של תוכנית הריאלטי "הישרדות" אשר העונה הראשונה שלה הסתיימה במוצ"ש, מסרה מנהלת התוכניות של ערוץ 10 ליאת פלדמן בכנס שנערך במכללה האקדמית נתניה על השפעות התכנית. לתכנית הראשונה פנו "רק" 6,000 איש. פלדמן ציינה כי רבים מהפונים הם אנשים משכילים בהם רבים, עורכי דין.
הכישורים הנדרשים מהמועמדים הם, בין היתר, יכולת התבטאות, מוטיבציה אישית, סיבולת ומצב בריאותי טוב. למיון הסופי יגיעו 70 איש בלבד. פלדמן סירבה להתייחס לתקציב התכנית (עפ"י הערכות כעשרה מיליון דולר) אך ציינה כי מדובר בתכנית מושקעת מכל בחינה. היא גילתה כי בעלויות הגבוהות נשאו במשותף ערוץ 10 וערוץ 2 הבולגרי שצילמו במשותף את התכנית כל אחד לקהל היעד שלו.
כדי לצמצם עלויות שודרו 40 תכניות לעומת 15 בארה"ב וכל תכנית נמשכה 65 דקות לעומת 45 דקות בארה"ב. בכל פרק בארה"ב הושקעו כשני מיליון דולר. בכל תכנית בארץ הושקעו לא פחות מ - 500 שעות עריכה וצפו כמיליון איש. "סוד" ההצלחה לדבריה, בהתפתחות הדרמתית ובהשתקפות "הישראליות" בגיבורים השונים. לדעת פלדמן זוכות תכניות "הריאלטי" ליותר פופולאריות מתוכניות חדשות כי המציאות היומיומית הקשה בארץ מבריחה את הצופים לתכניות כמו "הישרדות". לדבריה, המתמודדים בתכנית הגיעו בחלקם עם עו"ד, המתמודדים שנשרו והטיחו ביקורת בהפקה הם לטענתה אנשים מתוסכלים ובעתיד ההפקה תהיה קשוחה הרבה יותר. "מי שיפר סעיף בחוזה יעוף מיד" אמרה פלדמן.
בכנס דיברו גם ד"ר מוטי נייגר וד"ר מיכל חמו מביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה, שטענו כי "הישרדות" איננה דבר טבעי אלא מנוהלת ע"י ההפקה ומבקריה הגדולים ביותר הם הצופים האדוקים ביותר שלה. הם הגדירו אותה כתכנית מובהקת של "ישראליות"
אמיר שחר מנהל משרד יחסי הציבור השם דגש על הפן השיווקי ומציע ללקוחותיו שירותי יחסי ציבור, קשרי עיתונות, יחסי ציבור באינטרנט, כתיבה
שיווקית, כתיבת תכנים לאינטנרט, ניוזלטרים, בלוגים מקצועים ועוד.
היכנסו לאתר "אפי לנדאו קואצ'ינג"
שיווקית, כתיבת תכנים לאינטנרט, ניוזלטרים, בלוגים מקצועים ועוד.
היכנסו לאתר "אפי לנדאו קואצ'ינג"